miercuri, 20 februarie 2013

Nimic....

De mâine începe şcoala din nou...E trist că nu pot să-mi iau o vacanţă când nu sunt bolnavă şi să pot să ies pe afară şi să mă bucur de viaţă......cred că asta e şi problema.....facem prea multe chestii undeva închişi...încât nu ne dăm seama cât timp a trecut cu adevărat....şi apoi e seară.....şi dimineaţa.....o luăm de la capăt...
Avem nevoie de o vacanţă....una lungă...şi utilă....şi prin utilă mă vreau să spun că ar trebui să ne bucurăm de fiecare clipă....să nu stăm şi să ne plângem că ne plictisim.....
De exemplu...eu....acum am un fel de mini-vacanţă....şi ce fac cu ea?...un mare nimic....doar mă uit la filme şi seriale şi aştept să mă simt mai bine într-o zi......dar am o scuză.....sunt răcită......ştiu că asta nu înseamnă că nu pot să mă distrez...dar pt mine distracţia nu ar trebui stricată la fiecare minut de un muc din nas care s-a gândit că nu-i mai place staţiunea nara dreaptă sau stângă...deci la mine...e puţin mai complicat....
Aş vrea să ştiu de ce sunt atâtea puncte în tot ce scriu.....la testele la mate ar fi genial să pui doar puncte...dar nu....nu stiu...probabil pt că îmi e greu să-mi exprim tonul vocii şi pauzele de rigoare din capul meu.....şi atunci totul devine.....un şir de punctuleţe...ce drăguţ...!!!
Deci...revenind.......nu ştiu de ce am început să scriu azi....nu am absolut nimic de zis...poate doar faptul că nu am ceva de zis...dar ar fi prea stupid...chiar şi pt mine.....îmi doresc să pot scrie şi spune ce vreau în propoziţii mai puţin lungi şi cu mai multă logică...şi nu ştiu cum ...aşa că priveşte şi învaţă......eu nu vreau să scriu nimic azi şi totuşi deja am scris mult...dar parcă nu aş şterge...poate că ceva de aici e ok...sau poate că nu...dar măcar am încercat......adică hey!!!...sunt bolnavă...poate delirez.....

Cum spuneam...propoziţii scurte şi la obiect...pt că nu toţi oamenii înţeleg ce vreau eu să zic......desigur că se poate şi mai scurte,logice etc.....dar eu sunt un pic mai complicată de atat....

Un comentariu:

  1. Nici mie nu-mi vine sa cred ca s-a terminat vacanta...Dar fara momentele de stres si de incordare, poate n-am sti sa fructificam uluitoarele momente de relaxare.

    RăspundețiȘtergere