sâmbătă, 23 februarie 2013

Riscuri....prea multe....

Azi mi-am dat seama ce risc îmi asum de fiecare dată când ies pe afară noaptea şi nu îmi pasă...ar trebui să-mi pese.....se pot întâmpla muulte chestii destul de neplăcute....
Dar eu îmi asum acest risc...şi de multe ori mă întreb dacă merită şi apoi îmi dau seama că da....şi nu în acelaşi timp....e foarte complicat.....dar probabil că dacă vreodată o să se întâmple ceva eu nu o să mai ies din casă...decât moartă poate......e un risc pe care mi-l asum.....şi merită dar nu prea......e doar complicat...ştiu pt ce mi-l asum.....e un compromis pt chestii normale.....pur şi simplu sper să nu se întâmple ceva..EVER......

2 comentarii:

  1. Ai primit un premiu, vino la mine pe blog să îl ridici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Incep sa cred ca viata insasi este in esenta un RISC: suntem cu totii prizonierii aceluiasi sumbru scenariu in care orice drum drept pare a fi pe muchie de cutit!

    P.S: Imaginea este coplesitor de sugestiva!

    RăspundețiȘtergere