marți, 19 februarie 2013

Sick...

Un lucru interesant la starea mea actuală este că nu mă plâng....nu sunt ca ceilalţi care nu fac altceva decât să se plângă...dar nici nu susţin că sunt ok.....tot ce fac mai exact este să stau închisă în casă şi să mă gândesc oare cum e afară pt oamenii sănătoşi....mie imi e frig de la orice adiere de oxigen.....deci......probabil că e febră....cred că o să aflu pe la 3 şi ceva cand doctoriţa minune îmi va da pastilele magice şi mă va trimite acasă....ea ştie.....sau poate că nu....oricum...partea bună la tot iadul acesta în care de fapt e mai frig decât credeam este că există posibilitatea să scap de sport....
De fapt poate că mai sunt şi alte chestii....dar partea cea mai naşpa e că lui nu-i pasă dacă ia şi el o bucăţică de germen....nu că eu aş face mai altfel...dar totuşi....câteodată...e bine să te fereşti...măcar puţin.....

Aş putea să citesc.....dar nu prea vreau..pt că ştiu că dacă o să încep să citesc nu o să mai pot să mă opresc sau...o să-mi dai frâu liber gândirii şi atunci....toate chestiile rele care oricum erau prezente în jurul meu vor părea că sar pe mine şi mă mestecă de vie.....


Deci mai bine...nu....aşa că....rămân doar filmele....care nu prea mă lasă să mă gândesc la ce vreau.....pt ca ele sunte deja prea complicate ca să mai intru şi eu în ele....

Un comentariu: