duminică, 15 aprilie 2012

Prietenie.....&post 1

Da...prietenia este cel mai de pret lucru pe care il avem in aceasta viata care oricum e prea scurta casa poti sa te opresti si sa te gandesti cat de frumoasa e.....asta e...terebuie sa o traiesti....cred ca dupa ce se termina o sa ai destul timp sa stai si sa te gaandesti ce ai facut si cat de bine sau rau a fost.....asta e....nu avem timp....deci nimeni nu se poate oprii...decat daca vrea sa piarda ale chestii pe care poate sa la faca....dar cine ar vrea sa piarda timpul gandind?....probabil nimeni daca lumea isi da seama ca mereu suntem in intarziere......
Prietenia e ceea ce conteaza cu adevarat...pt ca nu poti niciodata sa iti faci amintiri singur....ai nevoie de cineva cu care sa-ti impartasesti bucuriile si tristetile....si prietenii sunt mereu acolo...sa te sustina si sa traiasca cu tine......totul are un rost....dar prietenia e de fapt baza vietii....ea conteaza....ea te ajuta sa intelegi tot ce lumea vede putin cam prea tarziu.....
Eu m-am gandit ce as mai fi fara prietenii mei....si va spun sincer...nu e ceva prea dragut.....dar m-am schimbat....si acum sunt o persoana diferita....si imi pasa.....si da...poate fi ceva nou la inceput...dar schimbarile sunt bune........mereu.....e bine sa incerci ceva nou....e bine sa explorezi tot ce e de explorat.....
Imi cer scuze pt toate tampeniile pe care le-am zis....fara sa ma gandesc la consecinte...dar asta face lumea nu?...noi invatam din greseli......pana la urma e mai bine sa simti durerea decat sa ramana o teorie...pana o testezi si apoi doare mai tare.....asta e....oamenii nu se pot abtine de la nimic...ei trebuie sa stie...chiar daca ii zici la un copil ca nu are voie sa faca ceva anume.....acel copil o sa se interebe de ce...si normal ca o sa incerce sa vada ce se intampla....asta e rostul......
Nu clipii...pt ca intr-o clipa totul dispare.....ele ma inspira.....prietenele mele ma inspira.....si fara ele as fi probabil cea mai seaca persoana de pe planeta....si...probabil ca ele nu stiu asta inca....si probabil ca eu nu sunt asa ceva pt ele...dar tot ce stiu e ca nu vreau ca ele sa plece veodata si sa stiu  ca nu o sa se mai intoarca ca sa-mi spuna macar un adio....eu nu pot sa mai traiesc fara ele....probabil pt ca am descoperit ce e cu adevart prietenia......nu stiu inca......dar ele sunt prietenele mele...si nu o sa renunt la ele asa usor.....pt ca mie chiar imi pasa...

XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu