miercuri, 16 ianuarie 2013

Evadare..spre infinit.Fără limite...

Pierdută.Pierduţi.Pierduţi printre gânduri,printre ruinele amintirilor,pierduţi pt o eternitate într-un vârtej al vieţii,în uraganul rutinei,într-un labirint infnit care ne dă iluzia că există o ieşire...din timp şi spaţiu...o crăpătură prin care dacă treci destul de repede vei descoperi misterele pierdute ale umanităţii,conştiinţei....a tuturor lucrurilor care contează....sau poate au contat,dar odată ce am evadat din închisoarea vieţii vom realiza adevăratele valori ale existenţei noastre...
Evadarea,ea este soluţia,dar pt aceasta trebuie să îndrăzneşti,să îndrăzneşti să te ridici şi să spui NU,eu nu vreau ca viaţa mea să fie presetată,precedată de demonul orbirii,nu vreau ca ea să fie pe pilot automat.Vreau să conduc eu viaţa mea,nimeni altcineva şi mai presus de toate vreau ca ea să fi însemnat ceva chiar şi pt.....pt oricine......Dar nu va conta pt nimeni...poate doar pt persoanele care te cunosc şi nu te judecă...persoanele mai ciudate care au un destin mai complex decât plozi şi moarte...există pe această planetă persoane care vor altceva...vor imposibilul şi încearcă cu disperare să schimbe lumea,cursul vieţii şi al morţii...există pe planetă lume care va gasi o cale...o cale spre infinit.Desigur că va fi greu,dar nu contează pt că nu e altceva mai bun de făcut şi dacă nimeni nu vrea atunci lăsaţi-mă pe mine să încerc şi o să vă arăt că imposibilul nu e imposibil...este ceva posibil....şi puţin mai complicat,dar eu vreau să risc şi vreau ca şi voi să riscaţi cu mine...nu e vorba de glorie,e vorba de ceva peste capacitatea noastră de înţelegere...dar într-o zi vom înţelege....
Aşa că întrebările ce trebuie rostite sunt:Tu ce vei face?Te vei cufunda în praf şi uitare sau chiar vei încerca să schimbi ceva?Vei avea curajul sau vei cultiva spiritul de turmă?
Depinde...depinde de tine.

By Byby & Bya

P.S.Daca mergi înapoi pe firul creaţiei ajungi la sfârşitul începutului. by Fane :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu