miercuri, 5 octombrie 2011

Cateodata....

Da...cateodata e mai bine sa poti sa ascunzi totul,sau sa te ascunzi tu de absolut toata lumea...sa nu mai existe oameni care sa te streseze pentru ca pana la urma....oamenii care te intreaba ce ai patit de esti trist ...intreaba doar ca sa se afle in treaba.....si mai sunt si acei oameni care nu intreaba...doar incearca sa rezolve problema...si aceia sunt oamenii la care chiar le pasa de tine si te ajuta cum pot doar ca sa fi tu fericit....
Mi-ar placea sa ma pot intelege cu cineva din priviri....sa pot sa-i spun exact ce gandesc fara sa ma chinui sa traduc in cuvinte pt ca de foarte multe ori cuvintele par atat de seci....exact ca in acest moment in care as vrea pur si simplu sa stie lumea ce vreau sa zic.....
Vreau sa plang...vreau sa rad si nu fac niciuna....doar stau si scriu...nu stiu exact pentru cine....nici nu stiu daca e macar pentru mine...eu doar scriu....nu-mi plac chestiile simple...as vrea ca toate sa fie complicate si eu sa pot sa inteleg totul...fiecare semn...fiecare gest....
Cateodata iti vine sa tipi....dar te abtii...stai si strangi regrete....si eu as vrea sa nu imi mai pese de nimeni si de nimic.....vreau sa fiu doar eu...sa pot sa fac ce vreau,sa stau toata noaptea sa ma uit la stele.....sa merg la toate petrecerile din oras...sa fac orice,oricand....sa-mi traiesc viata....dar daca o sa fac toate astea singura nu ar mai avea nici un farmec....
Nu m-am indragostit niciodata si nici nu prea vreau.....pentru ca mereu vine si sfarsitul...si de obicei e cam dureros....si eu nu mai vreau sa sufar pentru nimeni...
Nu stiu ce sa fac.....nu stiu ce sa aleg...sunt indecisa in legatura cu totul si in acest moment as vrea sa vad cum e fiecare varianta dar am impresia ca de data asta dupa ce aleg nu mai e cale de intoarcere......si apoi va fi un moment de regret...un moment prelungit care imi va marca viata.....si totul va ramane o cicatrice care ar fi frumos sa se vindece cu timpul...dar nimic nu mai e frumos...totul s-a dus...

XOXO Byanka:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu