joi, 13 octombrie 2011

Ce dracu' au toti azi??????????????

Da deci azi o iau razna ...imi vine sa omor pe toata lumea care e in jurul meu...nu mai suport...toata lumea are ceva azi ...toata lumea e suparata pe mine de parca cine stie ce le-am facut si da.....un singur tip are un motiv sa fie suparat...unul singur...si sincer imi vine sa tip si sa zic la toti oamenii ca sunt ca niste oi proaste care nu pot sa fie originale si daca cineva e suparat pe mine gataaaaaa...toata lumeaa....sa nu cumva sa existe vreo exceptie pe planeta asta de cacat plina de oameni incapabili sa gandeasca pt ei si sa judece ei persoanele pt ca barfelee sunt doar niste cacati cateodata frumos ambalati si nu mai merita....si sincer m-am saturat de oameni...vreau ca toooooti sa moara...hai odata cu sfarsitul masii ca nu mai suport ataata prostie pe o planeta atat de mica...si stau asa cateodata si ma gandesc oare ce fac oamenii care gandesc pt ei...oare ei nu o iau razna...oare ei nu vor ca toti prostii sa moara si gata ca sa nu ne mai chinuie pe noi....adica la aceasta turma de oi nu le mai trebuie decat o haita de lupi care sa ii manance si sa le scoata matele si gata...sa se transforme dupaia intr-un cacat mareeeee cat planeta asta si gata...apoi o sa ramana o haita de lupi fericita pt ca nu mai sunt prosti pe lume....toti s-au transformat inntr-un cacat mareeeeee infinit...ca doar tot oile au scos conceptul de "infinit"...sa nu cumva sa invete si ei mai mult ca sa nu mai existe necunoscut...mereu trerbe sa fie un retardat care de fapt trebuie sa aiba "calitatea" de a fi retardatul retardatiilor sa ca sonduca marea turma de oi de cacat pline de fitze mofturi si alte prostii ca doar ce sa facem si noi...la retardati banii cresc in copac ca doar...sa nu cumva sa miste ei un deget ...sa faca un efort minuscul..o intentie de a avea ceva inteligenta in creierul ala plin de muci si bale ca doar asta e un fel de meci in deplasare care se va termina mereu cu o plimbare printr-o lume mare si de prea multe ori fara de soare pt oamenii care incearca sa schimbe lumea...si atat si cateodata as vrea sa pot sa am o vacanta de la toata chestia asta si sa fiu doar eu si cu mine....


PUNCT
U
N
C
T

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu