joi, 8 martie 2012

I'm back....


Stiu ca nu am mai scris de muuuuult.....dar uite-ma acum revenind la acest blog....care are o parte din gandurile si viata mea......ce tampenie...nici macar nu stiu de ce scriu pe acest blog...doar scriu..
Ieri am plans cu lacrimi de crocodil din cauza unei stupizenii....e bine ca mi-a trecut.....doar ca acum chiar ca nu mai cred in dragoste....ea nu exista si gata...e doar o chestie reala pt niste oameni care au simtit ceva mai mult decat prietenia.....dar ceva mai mult nu inseamna dragoste nu?...inseamna doar ceva mai mult....mare chestie..cred ca toata lumea a simtit acea chestie si majoritatea au crezut ca e vina iubirii absolute....dar cateodata chiar nu e.....
Eu sunt o persoana stupida care a ajuns sa isi inchida sentimentele undeva departe de toata ura si indiferenta si acum am ajuns in situatia in care trebuie sa redevin om....sa simt din nou ceea ce am indepartat acum mult timp....si nu mai stiu cum......poate ca nu mai e posibil sa redevii ceva ce a disparut de mult.....eu m-am pierdut undeva pe drum.....sufletul meu e pierdut....si intr-un fel e mai bine pt ca daca s-ar intoarce acum as suferi enorm pt tot ce am facut si voi face in continuare.....doar ca eu sunt un monstru fara el.....si chiar daca acuma nu imi e frica de durere....acea durere care vine de undeva de departe din ceva care tine de imaterial e cea mai sfasietoare durere din toate timpurile.....si lumea nu realizeaza asta decat prea tarziu....si stiu ca se zice ca niciodata nu e prea tarziu...dar cateodata chiar e....pt ca asta am vazut un ultimul timp....persoane care se intorc in viata noastra prea tarziu......si pana la urma de ce se intorc?...cred ca nimeni nu stie.....pur si simplu vin inapoi si ne tulbura din nou toate gandurile si noi ajungem din noi sa speram ca acele persoane nu vor mai pleca....dar normal ca o sa plece...sunt persoane care fac asta...sincer prea multe.....ele ranesc oameni....fara sa vrea dar asta fac....si din nou cand isi dau seama ce au facut E PREA TARZIU!!!....dap ceva cam stupid care va fi din ce in ce mai rau....daca la toata lumea i-ar pasa de toata lumea nimeni nu ar mai plange.......asta e un adevar dureros......de fapt adevarul doare mereu...nu stiu exact de ce.....dar asta face el.....bine nu spun ca e bine sa fi mintit dar macar sa nu spui direct un adevar crunt pt ca s-ar putea sa regreti...chiar daca ai zis adevarul ....sunt persoane pe planeta asta care nu il pot suporta si apoi o sa plece si o sa decada si o sa devina mici monstruleti care vor face tot posibilul ca adevarul care i-a ranit sa dispara.......
Oricum nu cred ca are vreo logica ce am scris...adica are in capul meu acuma pana la urma scriu pt mine si pt sufletul meu pierdut care se va intoarce intr-o zi.......si acea zi va fi una din cele mai bune si mai triste zile ale existentei mele....

XOXO Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu