marți, 20 martie 2012

My fucked up mind....

Da deci nu mai inteleg nimic din gandirea unora...ma lasa asa...pur si simplu fara cuvinte......si da sunt putini oameni care pot sa ma lase fara cuvinte pt ca de obicei imi place sa comentez...sa am eu ultimul cuvant dar sunt unele persoane care chiar nu ma lasa sa traiesc deloc....ma tulbura pur si simplu...practic ma omoara cu zile si nu isi dau seama inca...si o sa-si dea seama prea tarziu...deci da..asta e....
Oricum tot ce stiu e ca trebuie sa-mi revin...trebuie sa gasesc o solutie si sa-mi revin pt ca nu pot sa stau asa pur si simplu..imi trebuie o solutie.....si ca sa gasesc solutia trebuie sa ajung sa nu ma mai afecteze chestia ca sa gandesc cum trebuie...si da...aia e cea mai grea parte...cum sa nu te afecteze cand e vorba de persoane pt care ai muri?
Dap asta nu inteleg...oare acele persoane ar muri pt mine sau doar eu sunt aia nebuna care chiar vrea sa faca lucruri bune si sa-i salveze pe altii?...Oricum daca o sa le intreb pe acele persoane normal ca o sa zica.."sigur ca-mi pasa...bla bla bla"...dar de unde sa stiu eu daca e adevarat sau nu?....raspunsul e ca....nu stiu....si gata.....marea enigma intrebatoare cu un raspuns vag care de fapt nu are un altfel de raspuns...oricum...problema e ca mie imi pasa....nu stiu de ce...dar stiu ca-mi pasa mai mult decat orice pe lumea asta...asa sunt eu.....chiar daca as vrea sa pot sa fiu indiferenta pur si simplu pt lumea care nu merita interesul meu....se pare ca nu pot...deloc...deci teoretic chiar daca moare o pitzipoanca mie o sa-mi pese...ceea ce e o tampenie......
Probabil e din cauza viselor mele stupide care de fapt nu sunt vise.....hmmm....cine stie?....si da...lumea normala spune ca sunt doar vise...trecatoare...deci ...in fine..ce stiu ei......NIMIC.....absolut nimic...nu ca eu as stii ceva mai mult dar macar eu nu zic chestii pe care nu le stiu ...adica frate...daca nu stii...nu te mai baga sa comentezi...mai intai trebuie sa verifici.....
In fine...am realizat ca am muuulte prietene...ceea ce mi se pare ciudat...adica nu stiu ce sa cred.....stiu ca le pasa intr-un fel...dar...sunt atat de multe persoane care imi zic ca daca am nevoie de ceva ele vor fi acolo....si da si eu as fi pentru ele....dar nu stiu...probabil e tot din cauza povestii mele lacrimogene.....buhuuu...mica chestie blonda sufera....sau nu...nu stiu inca...oricum o sa vad...sa vad ce pot face si o sa vad cine e cu adevarat acolo....pt ca eu nu voi renunta la ele asa usor.....de fapt...mai deloc...asta sunt eu...pur si simplu nu pot....nu sunt in stare sa judec din nou oamenii atat de aspru pe cat am judecat-o pe Bia care a fost prietena noastra un an intreg si apoi...ceva s-a intamplat...adica desigur...toata lumea are defecte dar...ea...nu stiu.. ...parca avea mai mult decat defecte...ea era altfel....si nu stiu daca ea ar fi in acest moment langa mine daca ar stii toata povestea...dar in fine...nu as vrea sa o iau iarasi de la capat cu ea.....nu stiu exact de ce,dar parca nu merita.....cred ca problema ei cea mai mare era ca nu stia sa asculte...si nu pot sa zic ca acuma stie....in fine....
Momentan sunt intr-o rutina continua...da...asta e adevarul....si rutina strica tot...vreau altceva...vreau aventura si orice altceva...ar trebui sa incercam de toate in viata...pentru ca altfel va fi prea tarziu in ultima clipa...faza e ca inca nu mi-am facut o lista cu tot ce vreau sa fac...si tot ce ar trebui sa fac.....nu mai stiu...practic nu mai stiu nimic.......in acest stadiu am ajuns...si sper sa-mi revin curand ca sa gasesc solutia......deci da...asta e....si in concluzie...nu seman cu nimeni.....nimeni cunoscut in orice caz...si acum am nevoie de o raza de speranta....si asta intentionez sa gasesc......cred ca e imposibil sincer........dar nu mai stiu.....nu mai stiu ce e real si ce nu.....pt ca nu mai exista nici o bariera intre ele...si faza e ca trebuie sa vb cu lumea care imi baga dileme in cap si nu ma lasa sa-mi traiesc viata...trebuie sa vb cu acele persoane si sa rezolv tot pt ca acele persoane cand se vor trezi din povestea lor de basm...va fi prea tarziu pt mine...si nu cred ca vor sa regrete toata viata o greseala ...care se va repeta la infimit..pana vor muri...si gata....ea va regreta..stiu sigur asta...la inceput cel putin...si stiu ca nu o sa vrea si stiu ca o sa fie foarte greu sa aleaga...dar ea ar trebui in primul rand sa inceapa sa se gandeasca la ea...macar putin..si apoi totul se va rezolva de la sine.....
Apropo...bunica-mea face o cafea geniala...si merita sa stai la ea in weekend....deci macar in weekend sa-i pese de ea daca nu poate in cursul saptamanii..pt ca eu mai am nevoie de ea intreaga.....ea e singura persoana care imi poate da ceea ce am eu nevoie de atata timp.....si sper ca intr-o zi o sa realizeze cat timp a pierdut si o sa-si revina....si in acel moment de totala claritate in care o sa-si revina..o sa-si dea seama cat timp a pierdut....dar totusi va fi fericita cu adevarat ca nu a pierdut inca totul......si chiar daca sunt suparata pe ea...imi va trece......daca ea va face ce trebuie macar odata in viata..pt ca de la o minciuna...s-a ajuns in acest stadiu.....si numai adevarul poate indrepta totul......
Bine....chestia e ca unele persoane nu pot suporta adevarul dar asta nu inseamna ca trebuie sa-l ascundem atat de mult.....

XOXO Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu