joi, 23 august 2012

MOMENTUL.....


     Mai sunt două săptămâni de vacanţa....doar atat...din acea imensitate de care ne speriem noi sau de care ne bucurăm la fiecare sfârşit de an şcolar......s-a dus....pur şi simplu....
Am avut multe vise ...planuri pt această vară.....şi ghici ce..?.....nu s-au împlinit....si nici nu o să se împlineasca prea curând...dar eu înca mai sper....înca mai sper că o sa vina o vară în care marile mele vise o sa se împlinească şi o sa vină momentul în care eu...îmi traiesc visul..măcar unul dintre ele...doar sa-l traiesc...şi asta contează cel mai mult.....ideea e ca sunt atat de multe persoane care se opun...care cred ca visele mele sunt stupide , că am planuit degeaba şi in grabă pt ca nu m-am gândit la tot ce se poate întampla.....dar...asta e si frumuseţea vieţii....nu trebuie sa ştii ce o sa se intâmple....trebuie doar sa ai vise....pt că visele înseamnă viaţă şi libertate....înseamnă rostul nostru pe planetă...poate...poate că nu...dar sincer...dacă ai o singură viaţă...de ce să nu traieşti un vis în loc de o viaţă monotonă fară farmec ?...nu are rost nu-i aşa?
      A venit în sfârşit momentul să fac ordine în viaţa mea...să decid ce vreau să fac cu viata mea şi să fac...fără să mai sper la ceva mai bun...eu o sa fac sa fie mai bine dacă pot...trebuie doar să ştiu cum....ar fi genial să vină cineva să-mi spună cum ...dar cred trebuie să ne mai şi chinuim puţin...altfel ar fi prea uşor să rezolvi toate problemele .
Sunt foarte sigură că vara asta nu am făcut destul......adică...există atâtea chestii de făcut...de experimentat....sunt atâtea necunoscute în viaţa .....eu vreau să le aflu...pt că am nevoie de răspunsuri de muuult timp şi cred că a venit momentul în care chiar pot să mă lupt cu toată lumea dacă trebuie ...şi să le explic că am vise.....nişte vise atat de mari care nu prea pot aştepta....Trebuie să existe ceva care să mă ajute...ceva care să mă facă să mă simt mai bine...pt că sincer...mai sunt două saptamani de vacanţa...şi da ştiu...e puţin timp...dar nu am zis niciodată că vreau să ştiu fix acum...pur şi simplu dau lumii de ştire ...m-am decis să fac ordine în viaţa mea....şi prioritaţile mele de azi înainte sunt visele mele care mai tarziu probabil o să fie doar nişte planuri mici şi stupide dar momentan sunt importante pt că daca o să-mi trăiesc visele voi rămane cu amintirile frumoase...pe viaţa şi cred că merită....
Cel mai bine este să nu te legi de o persoană sau un loc prea mult pt că dacă îţi va fi dor de ceva sau cineva nu mai eşti liber...asta e doar părerea mea dar...trebuie să poti să o iei mereu de la început ...să pleci în lume pur şi simplu fară nimic.....doar cu amintiri şi alte vise mari....asta e....când te legi de o persoană  nu mai poţi să pleci...decât dacă acea persoană vine cu tine...şi crede-mă...nu toată lumea e nebună ca tine ca să lase totul în urmă şi să îşi schimbe toate planurile şi visele.....e mai greu...mult prea greu....e muuult prea greu să o iei de la început...ştiu....dar.....există zile când un nou început e tot ce ai nevoie....

XOXO Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu