duminică, 26 august 2012

Să zicem că gândurile mele de astăzi nu sunt atât de happy ca ieri....ieri a fost redescoperirea mea...a ceva ce credeam că e pierdut de mult....astăzi totuşi mi-am dat seama de ceva....ceva ce nu este atât de fericit...e chiar trist sincer să spun...astăzi m-am gândit că e timpul unui adevăr....ceva care aş vrea să se schimbe...chiar dacă ştiu că este cam imposibil pe moment....dar aşa suntem noi...oamenii...am face orice ca să supravieţuim.....deci....ăsta este marele adevăr...:
înainte era o perioadă în care totul era gri....absolut tot....şi apoi cineva....cineva genial a reuşit să aducă pasiunea în lume....să coloreze un pic viaţa...cred că a fost cel mai minunat moment din istorie....dar...pâna la urmă culorile s-au tot dus...pâna la urmă lumea a uitat cum era fericirea...iubirea si pasiunea...prietenia...toate s-au pierdut.....pt că oamenii sunt aşa cum sunt...şi pt mulţi oameni culorile sunt ceva dureros dacă nu ai cu cine să te bucuri de ele....
Totul a revenit la clasica şi deprimanta culoare gri.... 

Înainte simpla atingere a persoanei iubite te făcea să tremuri şi să suspini....simpla amintire a acelui chip.......Acum totul pare o programare...o programare pe care îţi permiţi să o tot amâni până la o anumită vârstă...îţi programezi când să te distrezi....când să iubeşti sau să ai prieteni..şi toata pasiunea şi culoarea...totul s-a dus,chiar şi viaţa...acum totul se rezumă la gri...nimic nu pare să mai aivă roşul intens al unei iubiri aparent eterne sau curcubeul de sentimente din preajma prietenilor tăi...acum totul se rezuma la gri...un pic de alb...amestecat cu un pic de negru... Sfatul meu este să te opreşti...nu-ţi mai programa viaţa pt că ea are deja un plan pt tine...un plan perfect care te va face să traisti în culori din nou....

XOXO Bya

P.S. Cu dedicaţie pt persoanele pe care le iubesc: ...tot ce pot să va ofer sunt culori...culori aprinse de prietenie... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu