luni, 4 iulie 2011

Iubire...

Nu stiu ce e iubirea..este ceva ce nu poate fi definit...este un sentiment...un adevar...?...nu stiu...si nu stiu pe cineva care sa-mi explice ce e....e naspa...as vrea sa vina cineva si sa-mi spuna ce e...
Stiu ca este ceva infinit...este ceva nemuritor..chiar daca de multe ori incercam sa ne ascundem sentimentele....sa nu aratam adevarul...dar iubirea nu moare...si oricat am incerca sa trecem peste...ne dam seama ca de fapt nu am trecut peste..si iubirea pt acea persoana speciala va trai mereu in inimile noastre...deci..oricat ne-am continua viata...tot am da orice ca sa ne intoarcem la prima iubire..pt ca prima iubire nu se uita...ea este imprimata adanc in mintea,inima si sufletul nostru si va pieri odata cu noi...
Dar eu vreau o definitie...vreau definitia iubirii care nu a gasit-o nimeni...vreau sa stiu ce inseamna cu adevarat...pt ca iubesc...si daca as sti ce inseamna cu adevarat atunci as putea face ceva ca sa nu mai iubesc...urasc iubirea..este un sentiment coplesitor si etern...si asta ma omoara...pt ca stiu ca acea persoana nu ma va iubi pe mine niciodata...nu conteaza ce fac...rezultatul va fi acelasi...
Urasc iubirea si as vrea sa nu mai existe chiar daca de foarte multe ori face minuni...la mine nu face nimic decat sa ma raneasca in fiecare zi...si eu la randul meu ranesc tot prin iubire...oare de ce?
M-am gandit mult la un raspuns la aceasta intrebare...si nu exista nici un raspuns...si stiu ca nu merit iubire pt ceea ce am facut si inca fac...folosesc oameni...si ii ranesc si ei nu merita sa aiba o persoana ca mine prin preajma...ei merita ceva adevarat..ceva care sa nu le faca rau...ceva care sa-i faca fericiti....
Si am ajuns din nou la acelasi rezultat...vreau iubire...dar nu pot oferi...si ar trebui sa existe o persoana pe acesta planeta care sa aiba tupeul sa ma omoare si totul s-ar termina...cu bine pt toata lumea in afara de mine...eu mereu ma gandesc la ceilalti si nu la mine...nu stiu de ce...si nu stiu cum...dar oricate lucruri bune as face...sau orice as lua de la cineva doar din placere...tot nu as putea sa iau iubirea de la acea persoana speciala...care imi stie cele mai intunecate secrete si care ma ajuta...dar care nu ma iubeste...e ca mine..poate ca are si el o persoana speciala...si sunt sigura ca nu sunt eu...si o sa mor singura...intr-o casa sinistra...departe de lume...si ma urasc pt ca nu pot sa am ceea ce-mi doresc cel mei mult....dar asta e viata pana la urma...viata mea...plina de durere si suferinta...

XOXO Byanka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu