duminică, 10 iulie 2011

nebunie&post 1

Asa sunt eu...disperarea duce la nebunie...asa e lumea...si pana la urma e bine sa o iei razna cateodata...dar totusi...nu se stie niciodata ce poti pati...dar ce conteaza ...daca te distrezi...nimic nu mai conteaza...asta e viata...e o nebunie....
Eu sunt nebuna...nu stiu daca e bine sau nu...dar asa sunt eu...si imi place..chiar daca sunt foarte multe chestii la mine care nu-mi plac cum ar fi ca am acele bariere pe creier ca nu vreau sa iubesc...da..asta sunt eu..
Mi-e frica sa iubesc..nu vreau sa ajung in situatia oamenilor pe care i-am vazut de atatea ori distrusi de o dragoste neimpartasita...sa-i vad tristi..sa-i vad cum mor de suferinta...chiar daca sunt si multe cazuri fericite..nu stiu ce sa zic...e naspa cand nu sti viitorul care iti trebuie..
Oricum...cand am creat aceasta bariera mi-am zis ca o sa o inlatur cand voi fi pregatita...la momentul potrivit,dar pana la urma...cand e momentul potrivit?...nu e..asa ca...acum sper sa vina o zi in care sa pun piciorul in prag si sa iubesc nebuneste si sa fiu iubita si sa am un final fericit la povestea mea....
Mereu am crezut ca finalurile fericite sunt pentru povestiile care nu s-au terminat inca...deci..nu exista happy ending..asa ca nu-mi mai fac viese...doar traiesc..si atat..pana la urma asta conteaza cel mai mult..asa ca nu mai conteaza...

XOXO Byanka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu