joi, 7 iulie 2011

Nu stiu ce titlu sa pun:))

Da...astazi e o zi ca oricare alta...stau si ascult muzica..mai sunt 12 zile pana plec sa-mi iau chitara mea mult iubita...abia astept....Nu mai am ce face...timpul trece extra greu acum...astept si eu ceva si nu mai vine...as vrea sa mai scriu in jurnal...dar nu am ce sa scriu.nu s-a mai intamplat nimic...
Astept sa treaca 12 zile...fiecare minut zici ca e o ora...si nu stiu ce sa mai fac ca sa treaca mai repede...dar nu trece mai repede..si ma tortureaza cu asta....astept verdictul de la ai mei sa vad daca ma lasa sau nu in Sibiu...daca nu ma lasa...e clar...stiu ce o sa fac....sau nu...gasesc eu ceva...singurul motiv pt care vreau sa plec este ca vreau sa ajung la Azuga...este locul unde imi gasesc eu pacea...si as da orice ca sa merg acolo cat mai curand...si asta e sansa...care am asteptat-o..dar sunt cam singura care vrea sa profite de ea...zici ca toata lumea s-a lovit la cap...i-a lovit paranoia fix acuma..cand mai sunt doar cateva zile...acum ma lupt cu toata lumea....toata lumea e impotriva mea...imi tin predici care le-am mai auzit pana acum si se prefac ca sunt ingrijorati...dar stiu de ce vor sa raman...e atat de evident..se gandesc doar la ei si la problemele lor..eu nu mai contez...si acum incerc sa ma fac auzita din nou..pt ca trebuie sa plec...iubesc calatoriile si ei nu o sa-mi ia asta niciodata..nu au cum....
Nu mai stiu ce sa scriu asa ca ...pa:-*
http://www.youtube.com/watch?v=e5QEAI_O2IA

XOXO Byanka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu