miercuri, 6 iulie 2011

Secrete...

Nu cred ca ar trebui sa existe secrete...ele nu fac altceva decat sa otraveasca si mai mult existenta noastra...si oare de ce le avem?
Ca sa ne facem rau unii la altii si sa distrugem increderea de ani de zile...si pana la urma nu mai ramane nimic...si noi mergem in mormant cu secretele....dar cat de rele pot fi pana la urma?...sunt doar cuvinte care nu se pot spune mereu...este un adevar care nu trebuie stiut de toata lumea...dar lumea care ne iubeste si are grija de noi ar trebi sa stie...fiecare secret...
Cea mai buna prietena a mea imi stie toate secretele....i-am dat jurnalul ca sa-mi stie viata si sa ma cunoasca pe mine asa cum sunt...imi era frica...ma gandeam ca daca va sti tot ce sunt...ce am facut...se va speria si ma va lasa singura asa cum m-a gasit...dar ea..nu a fost asa..ea a inteles...si am ramas prietene in continuare si ma consider cea mai norocoasa persoana pt ca o am....ea e o persoana speciala care m-a acceptat asa cum sunt...si sper ca nu se va schimba nimic la asta...pt ca stiu ca daca aveam secrete...ea pleca de la inceput...dar eu am riscat...i-am aratat exact ce sunt...si in loc sa plece...a ramas...si mi-a aratat viata ei asa cum e ea...si acum avem incredere una in cealalta..dar nimic nu se face fara un anumit risc....eu am riscat si am castigat.....viata e un joc...este exact ca ruleta ruseasca...castigi sau mori...asta e tot....si ruleta ruseasca nu mai are nici un farmec fara un pistol...

XOXO Byanka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu