luni, 6 iunie 2011

Amintiri...

Astazi am vorbit toata ziua despre amintiri...despre singurul loc pe care pot sa-l numesc acasa...si singurul loc in care imi pot gasi pacea...si mi-am dat seama...ca majoritatea oameniilor nu sunt mandri de trecutul lor...multi vor un nou inceput...printe care ma numar si eu...dar...daca am putea sa o luam de la inceput din nou...atunci nu vom avea nici un viitor...si am realizat ca pana la urma sunt mandra de trecutul meu...stiu ce am facut...si chiar daca le-am regretat dupa aceea...acuma nu mai conteaza...a trecut...si nu mai pot schimba nimic la el...dar pana la urma eu mi-am facut trecutul..asa cum imi fac si viitorul...si sunt mandra de el...amintirile merita tinute in sufletul nostru  o eternitate...pentru ca daca nu ar fi ele...noi nu am mai fi ce suntem acum.Invatam din greseli...si fiecare greseala e o lectie de viata...amintiti-va viata oameni buni...pt ca merita...viata e prea scurta ca sa na gandim la trecut...ganditi-va inainte....si daca traiti ziua de azi ca si pe ultima...atunci viitorul o sa fie mai bun...plin de amintiri placute...pana la urma...momentul acesta conteaza...nu cel de maine...be happy!!!...totul o sa fie bine...:-*

XOXO: Byanka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu