luni, 13 iunie 2011

Be happy....

Daca aveti un loc in care va gasiti pacea si puteti sa-l numiti acasa...nu plecati de acolo...pentru ca renuntati la prea multe...fiti fericiti...oriunde va simtiti bine...si cred ca tot ce conteaza este pacea...acel sentiment care ne linisteste....eu am plecat de "acasa"..si am ajuns intr-un loc in care nu sunt fericita...si astept un an intreg sa merg iarasi acolo...sa fiu fericita doar pentru o clipa ca sa am puterea sa merg mai departe si sa lupt in aceasta viata...dar viata e monotona fara fericie...si asta este chemarea pe care o avem toti...spre locul unde avem cele mai multe si mai profunde amintiri....este acel loc special...care ne face sa ne simtim speciali...si chiar daca ar fi sa traiesc acolo...1000 de ani...tot ar fi special...este singurul loc care ma face cu adevarat fericita...acolo sunt singurele persoane pe care le pot numi familie...si acolo sunt acei munti inalti si acea adiere de vant care ma face sa uit toate problemele si sa ma bucur de viata cu adevarat...
Este viata mea pe care o irosesc asteptand un nou prilej de a merge "acasa"...si de a trai....de a vedea lucruri bune...de a fi EU fara sa fiu judecata....am nevoie de pace...si am gasit-o in acel loc....dar oare cat o sa dureze aces vis?...oare cat o sa mai merg acolo cu aceleasi ganduri?
Stiu ca nimeni nu poate trai o eternitate,dar eu am nevoie de o eternitate ca sa traiesc...cu persoanele iubite...cu ei si cu mine...sa ma cunosc pe mine...sa stiu totul...si sa arat lumii ca este de ajuns sa iubesti...dar nu este...totul este doar o iluzie...a ceea ce am vrea noi sa fie...daca acele persoane vor muri ...atunci vreau sa mor si eu cu ele pentru ca nu cred ca voi avea destula putere sa trec mai departe...sa imi continui viata,pentru ca acele persoane sunt singura mea speranta...si daca speranta mea va muri...eu ma voi duce cu ea..
Stiu ca e trist dar asta este viata in care traim...traim tristi si cand ultima clipa se apropie...ne revenim si suntem fericiti,dar murim..inainte sa ne regasim...

XOXO Byanka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu