miercuri, 22 iunie 2011

Viata...

Stiu ca multi dintre noi isi doresc sa schimbe cate ceva la viata...sa isi aleaga parintii sau copii ,sa incerce sa fie mai fericiti sau sa retraiasta un moment fericit din viata lor,dar adevarul e ca...nu va fi niciodata la fel...noi inaintam in varsta...avem o alta gandire...si daca ne-am intoarce in timp ar fi altfel...si daca nu va mai fi acel moment de care va amintiti voi atunci ati distrus o amintire frumoasa...nu merita...mai bine ne bucuram de ceea ce avem...
Azi e ziua mea...nu e cea mai fericita din viata mea...e doar o zi ca oricare alta...e speciala pt mine...pt ca eu stiu ce vreau,ce sunt si nu are rost sa regret..asta e viata mea...lumea trece cu vederea,dar eu ma bucur...am cei mai buni prieteni de pe Pamant si stiu ca ei vor fi mereu alaturi de mine..orice ar fi...sunt o mana de oameni care sunt acolo..langa mine si totul va fi bine..pt ca nu sunt singura...sunt cu ei si ei sunt cu mine...
E foarte linistitor sa sti ca nu esti singur in lume...ca cuiva acolo ii pasa de tine si ca...orice s-ar intampla vei avea unde sa mergi sa-ti plangi de mila....sa razi pana la lacrimi...
Am o tona de amintiri cu prietena mea cea mai buna....nu conteaza ce am facut...am facut cam multe prostii dar asta e asa ca nu vreau sa specific ce am facut...dar ne-am distrat...am ras,am plans....suntem noi...si cu alte persoane...mai e si sora mea.dar ea mai are momente de...vorbit chineza ca nu mai inteleg nimic asa ca...e doar o buna prietena momentan....
Am 15 ani...sunt fericita cu varsta mea...am trait niste ani ciudati si mai am multi de trait...si sper ca voi fi inconjurata de prieteni..pt ca fara ei...nu as mai fi nimic din ce sunt acuma....si incerc din rasputeri sa fac sa fie mai bine pt toata lumea...dar nu exista mai bine...si nu exista mai rau...exista acum...si azi si nu vreau sa renunt la aceasta zi...e cea mai frumoasa zi...si asa va fi mereu...nu e speciala...e doar o alta zi din viata mea in care sunt cu prietenii...si chiar daca acum nu sunt langa mine...sunt in inima mea...un loc pe care il vor avea o vesnicie...si sper ca si ei simt la fel
In concluzie...bucurati-va de viata ,de moment...cu prieteni sau familie..pt ca acesete momente sunt trecatoare...dar atunci cand se ivesc ...nu le irositi...traiti-le...o sa fiti mai fericiti...depinde doar de voi cum vreti sa fie...voi va alegeti viata....si viitorul nu e scris inca...e doar o pagina alba care asteapta sa fie scrisa cu faptele voastre....scrieti-va viitorul si traiti-va viata din plin ca avem doar una...

XOXO Byanka:-*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu