sâmbătă, 25 iunie 2011

Fara inspiratie..:(

Nu prea am ce face...asta e...m-am gandit sa scriu despre o zi ca oricare alta...cum ar fi azi...stau si ma uit pe geam la ploaie...sunt putin deprimata..o sa-mi treaca...sper..daca nu-mi trece atunci o sa am nevoie de ceva bautura ca sa mai uit unele probleme...sau poate o tigara...chiar daca stiu ca ar trebui sa ma las...tot n-am chef...
Ploua...e naspa...frig si ud...as vrea sa plec..departe ..undeva unde e cald si bine..si unde sa fiu singura...chiar daca singuratatea nu e buna..mie imi place cateodata...am foarte multe zile in care nu am chef de oameni pur si simplu...si exact in ziua aia toata lumea vrea sa vorbeasca cu mine...oare de ce?
Oricum..nu-mi pasa...si azi e o zi in care nu am chef de lume...incerc sa raman singura si...mereu trebuie sa fie cineva care sa ma intrebe ce fac si cum o mai duc...de parca nu au ce face...poate nu au...
Toata lumea are incredere in mine...colegele care au nevoie de cineva sa le asculte ma aleg pe mine...imi spun mie toate problemele lor...si eu sunt cam ciudata...dar gasesc solutii la probleme...mereu..la problemele altcuiva...si pana la urma toata lumea are probleme...si eu si oricine...dar..problemele mele nu se rezolva...se fac doar mai multe...extra multe...ai atunci cand sunt prea multe ...iau o sticla de orice cu alcol si ma imbat...ca sa mai uit cate ceva...
Nu e o solutie...stiu...dar ce alte optiuni mai am?
Nu stiu...pur si simplu am ramas fara idei..poate ca o sa am cateva idei...mai incolo...dar nu acum...cine are vreo sugestie...scrieti si voi un comentariu...eu nu stiu ce sa mai fac...sunt blocata in cutiuta mea de probleme...asta e...imi revin..intr-o zi......sau nu...
Stiu ca am nevoie de cinva ...dar daca nu vine nimeni...atunci o sa ma decurc singura..si o sa schimb lumea...in bine...sau o sa o las asa...este vorba de oamenii care trebuie sa ia initiativa...sa gandeasca inainte sa actioneze...cam imposibil pt oamenii din ziua de azi...bine majoritatea...mai sunt si exceptii asa ca nu vreau sa genralizez totul...dar..asa pare nu-i asa?
Oricum...cand o sa am inspiratie o sa scriu ceva care sa fie mai...nu stiu...mai profund ca sa zic asa...dar pana atunci nu am ce face pt ca sunt inconjurata de probleme care o sa fie tot mai multe..nu va faceti griji oameni buni..fata cu probleme care are nevoie de ajutor..o sa va dea tot voua ajutor...ca sa mergeti voi mai departe ...si eu o sa raman in urma...poate am norocul sa mor..poate nu..mai vedem...
http://www.youtube.com/watch?v=jPc-o-4Nsbk

XOXO Byanka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu