miercuri, 15 iunie 2011

Singuratate...

Toata viata m-am simtit singura...parasita de lume,de familie...si...vreau sa fiu iubita...vreau sa fie cineva langa mine atunci cand plang...si sa ma stranga in brate pana va trece toata durerea din sufletul meu...pana imi voi da seama ca totul va fi bine...si ca nu sunt singura,ca nu sunt parasita....sa simt ca sunt dorita in preajma cuiva...e trist...dar asa e adevarul...
Doare si mereu va durea...este acel ceva ce lasa cicatrici in inima...ceva ce nu se poate uita atat de usor...si il auzim mereu in jurul nostru si doare...simti cum sufletul ti se sparge in mii de cioburi si ramai singur si infrigurat...gandindu-te la cruntul adevar care sta in fata ta si te raneste...te face sa cazi....dar noi trebuie sa ne ridicam din nou...sa iesim din cutia noastra...sa lasam garda jos si sa mergem mai departe...pt ca nu suntem singuri...chiar daca nu ai familie,prieteni....o casa...te ai pe tine...si poti continua...
E usor sa renunti...dar calea cea mai usoara nu e neaprat cea mai buna...si daca am renunta cu totii...doar pentru ca e usor...doar pt ca avem o problema care pare gigantica si complicata...trebuie sa mergem mai departe...sa ne chinuim...ca sa traim...complicatia este ceva simplu de fapt...doar pare greu...noi putem sa facem totul mai usor...dar nu stim...oamenii nu stiu sa simplifice lucrurile...stiu doar sa le complice...
Mi-as dori ca cineva sa ma gaseasca...sa-mi spuna ca ma cunoaste ...sa ma ajute sa trec peste toate...sa ma ridice...si atunci...as fi in stare sa ajut lumea...am nevoie de ajutor ca sa pot ajuta...si nu vine...
Nu a fost nimeni azi sa-mi stearga lacrimile...sa ma faca sa zambesc si sa fie totul bine...sunt doar eu...cu umbra mea,cu sufletul meu rupt in bucatele....si am nevoie de iubire..din partea cuiva care e absent...care a fost absent din viata mea mereu....dar am nevoie de acel cineva...si nu mai vine...si speranta s-a dus...
Dar eu...o sa invat sa ma descurc singura...o sa-mi gasesc singura drumul...si o sa imi refac viata...si totul o sa fie ok...SINGURA!!

XOXO Byanka:-*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu