miercuri, 29 iunie 2011

Go wild!!!

Cred ca e cel mai bun sfat care pot sa-l dau cuiva care a trait intr-o cutie...in propriile adevaruri si minciuni...si pana la urma...daca te distrezi..ce mai conteaza altceva?...dar oricat de cuminte si ascultator ai fi...tot vor fi momente cand vrei sa evadezi din rutina si devii un rebel nebun care face doar ceea ce vrea...
Eu am niste parinti ciudati care nu prea se gandesc la fericirea mea...dar eu o sa fiu mereu fericita cand nu o sa ma vada ei...si voi fi fericita in acele momente cand ei nu se asteapta...sunt o rebela de mica si mereu am ceea ce vreau...(material ma refer)...pt ca stiu cum sa fac rost...sunt rea..si atunci cand vreau ceva stiu cum sa fac rost...sunt o mica actrita care stie sa joace rolul unei fetite inocente care nu a facut nimic rau in viata ei...asa sunt eu...am acest talent ...si nu ma mandresc cu el...e doar acolo...
Chiar daca am multe momente cand nu vreau sa vad pe nimeni si pur si simplu o iau razna si sunt deprimata si apoi nervoasa...nu-mi pasa,multa lume zice ca sunt nebuna...ei bine...poate sunt...si atat..pana la urma ce le pasa lor...nu ei imi traiesc viata ...eu o traiesc pe a mea...si o sa ma distrez in aceasta viata..
Si chiar daca sunt doar eu si umbra mea pe aceasta strada pustie...asta e...sunt fericita oricum ar fi..
Stiu ca e asa usor sa te duci in coltul tau si sa nu risti nimic...dar cateodata trebuie sa risti ...trebuie sa mergi inainte chiar daca nu esti sigur de ce s-ar putea intampla...nu conteaza...tot ce e rau trece...la fel ca si ce e bun.....toate trec..si ne lasa doar cateva amintiri vagi care pana la urma vor fi uitate de tot daca nu sunt scrise...de aceea imi scriu viata in acel caiet...jurnalul meu...viata mea...putin ciudata...putin trista dar e a mea...si sunt mandra de ea...
Noi invatam tot putin cate putin pe parcursul vietii...invatam din greseli..pana la urma..nimeni nu e perfect...si la urma urmei..toate vor fi stiute si vom putea merge mai departe pe calea care trebuie urmata...ne vom alege un drum plin de riscuri si vom merge mai departe..asta e viata pana la urma...este un joc...si la prima greseala poti sa mori..sa renunti sau poti merge mai departe si sa fi mai puternic...e o lectie de existenta...

XOXO Byanka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu