miercuri, 8 iunie 2011

Fara masti....doar noi

De foarte mult timp ma ascund dupa niste masti...extrem de schimbatoare si realistice...unii nu-si pot da seama...dar eu stiu...am 100 de masti si cred ca le-am creat ca sa-mi protejeze inima si sufletul...dar pana la urma mi-am dat seama ca...ma pierd...imi pierd personalitatea,sentimentele si tot...si acum incerc sa ma regasesc...sa merg iarasi pe drumul cel bun...sa-mi gasesc un scop in viata fiind doar...EU...si cred ca asta conteaza cel mai mult...parerea mea despre mine...nu a altora...si daca mie imi place asa cum sunt...atunci sunt sigura ca o sa gasesc si eu niste persoane care sa ma accepte asa cum sunt...si pot spune ca merge...mi-am gasit cea mai buna prietena in aceasta lume....plina de ura,gelozie...si destramata de oamenii care vor sa schimbe lumea ca sa fie bine pentru ei....dar...de fapt...nu conteaza valoarea materiala...conteaza bunatatea din sufletele noastre...si daca lumea ar sti...atunci toti am fi fericiti impreuna...ar fi pace...si poate ca toti am ramane pana la urma niste copii cu mici probleme si mari realizari in viata...:)

 XOXO Byanka :-*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu