luni, 18 februarie 2013

Never shut up !!!

Azi am decis să nu mai tac....să încep să vorbesc cu toată lumea (care merită) ...pt că dacă doar stau şi ascult nu o să rezolv nimic....nu e ca şi cum e ceva de rezolvat dar m-am gândit că ar fi ceva să încep şi eu să fac parte din conversaţii....să nu mai fiu doar acea fată invizibilă care tace şi ascultă....am decis să încep să-mi zic teoriile chiar dacă sunt mega stupide sau ilogice...pt că am observat că nimeni nu se mai gândeşte la ceea ce urmează să spună.....şi pe asta e bazată distracţia până la urmă....din asta se nasc amintirile amuzante şi alte chestii...
Deci da....de acum spun tot ce există în mintea mea bolnavă.....e timpul să fiu văzută....să nu mai fiu doar o fantomă trecătoare.....şi lumea care nu mă cunoaşte va avea în sfârşit şansa să mă vadă şi audă aşa cum sunt....













It's time....să trec de la asta...





















                                               

      
  La asta...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu