vineri, 15 februarie 2013

Un an.....

Şi în sfârşit a venit ziua cea mare...care de fapt nici nu e aşa mare...decât pentru noi...noi cei ce sarbătorim o zi obişnuită de februarie.....dar nu e doar o zi.....este ziua a 15-a....şi totul pare minunat deja.....chiar dacă eu sunt cea mai naşpa chestie...având în vedere gusturile mele exagerate la cadouri nepotrivite într-o săptămână de faliment total ....poate o să-i placă totuşi....sau poate doar o să se prefacă....ca să nu mă simt eu naşpa......
Mulţi de poate desigur...dar ca să mai fiu şi optimistă cum sunt  câteodată...poate că totul o să fie perfect până la urmă....cu tot cu venirea în peisaj a fratelui malefic....care din câte am auzit începe să o ia pe arătură....atât de trist.....
De fapt....azi e 15 februarie..şi atât.....dar azi e o zi în care aproape nimic nu mă poate întrista.....doar dacă stau să mă gândesc la tot ce m-am gândit până acum.......dar de dimineaţă...adică de la 12 noaptea mai precis...am decis să nu mă gândesc azi la chestii triste...o să mă gândesc mai târziu...când voi fi pregătită pt toate veştile rele....

Un an.....12 luni.....muuulte săptămâni şi zile....azi este mâinele de ieri...de care mi-a fost dor chiar dacă e prima dată când trăiesc aşa ceva...parcă ştiu deja acel sentiment.....deci da....îmi este dor de zilele ca azi....pt că nu am avut nici una până acum....

XoXo Bya:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu