joi, 14 februarie 2013

Timp....

Da...timp....avem nevoie de timp ca de aer....şi totuşi...atunci când îl avem...bine unii îl au...şi ce fac cu el?...un mare nimic.....ca şi cu aerul de altfel...nu e ca şi cum le foloseşte lor prea mult să trăiască din moment ce nu ştiu ce să facă cu timpul...dar totuşi aceste persoane există...
Eu am nevoie de timp...de atât de mult timp ...si nu-l am....ok recunosc...câteodată am şi eu puţin timp....doar că m-am obişnuit de atâtea ori să nu am timp încât atunci când am nu-mi dau seama şi timpul trece.....deci da....am nevoie de timp...dar de ceva mai mult timp ca să am timp să-mi dau seama şi să mă bucur de el....
Am nevoie de timp să mă mai bucur de libertate...şi de lipsa totală de reguli....bine există reguli...doar că îmi permit să le încalc.....aşa cum îmi permit muuulte chestii...şi totul o să se termine.....ştiam că o să se termine,dar nu credeam că o să fie tocmai acum...de fapt peste 2 luni dar tot acum pare nu-i aşa?...în fine...e naşpa...şi trebuie să accept asta.....am vrut să se întâmple asta...dar a trecut atâta timp de când nu m-am mai gândit la această posibilitate...credeam că totul e o mare teorie despre nimicul pe care îl fac părinţii mei în general când spun că o să facă ceva......şi acum totul e stupid....şi tot ce vreau e mai mult timp....să mă distrez şi să pot să plec după...înainte de venirea lor în graba...gen :Surprizăăăăă!!!! am vennit şi din acest moment aveţi reguli de respectat.....

Vreau încă puţin timp ca să pot să plec.....doar atât....

XoXo Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu